Bidooh: Merkezi olmayan dijital reklam panoları

 Post Views: 113

Bugünlerde kripto para projeleri hayal edilmeyecek bir noktaya gelmiştir. Blockchain teknolojisi çıktığından beri bir çok alanda kendisine yer bulmuştur. Sektörler arasında blok zincirini kullanma konusunda adeta bir yarış söz konusudur. Çünkü bu teknoloji sayesinde dünyanın her yerindeki, bütün insanlar güvenilir işlemler yapabilmektedir. Reklam endüstride de yeni projeler çıkmakta ve geleceğin teknolojisi olarak nitelendirilen bu teknolojinin nimetlerinden faydalanmaktadır. Bugün size bahsedeceğim Bidooh projesi, son derece yenilikçi bir dijital reklam platformudur.

Bidooh’un platformu herhangi bir reklamcı veya medya ajansının reklam oluşturmasına veya yüklemesine, onaylamasına ve dakikalar içinde dijital bir panoda yayınlanmasına izin verir. Bu dahiyane fikirin temelleri 2014 yılında, Abdul Alim ve Shahzad Mughal tarafından, bir garaj ortaya atılmıştır. Son derece yenilikçi bir fikri olan bu projenin bilim kurgu filmlerden ilham alınarak ortaya çıktığını söyleyebiliriz. Bu nedenle Bidooh projesinin geleceğin en büyük projelerinden birisi olduğunu şimdiden söyleyebiliriz.

Bidooh Platformu

Bidooh, reklamverenlerin dünyanın her yerinde 10 saniyelik artışlarla reklamları satın almaları, yüklemeleri ve alanı yönetmeleri için alan kullanmasına olanak tanıyan, dijital reklamcılık platformudur. Reklamverenler, süreci yönetmek için masaüstü ve cep telefonlarını da kullanabilir. Yayıncılar, Bidooh ekranını uygun konumlarına yükleyebilir. Blockchain, sistemde tam olarak şeffaflık sağlar. Tüm reklamlar gerçek zamanlı olarak görüntülenir. Reklam panosunda, kaç kişinin reklamlarını görüntülediğini kaydeden ve daha sonra görüntülenebilecek reklamlarla ilgili tüm bilgileri saklayan bilgisayarlı görüş kameraları vardır.

Bidooh’un halen kullanımda olan bir platformu zaten var. Bu ekosistemde ağınıza anında ekran ekleyebilmenizi sağlayan ve tüm konumlarınızda ekranların tam yönetim işlevselliğini sunan anahtar teslim bir reklam yönetimi platformu yer almaktadır. Bidooh AdPaaS platformu, merkezi bir reklam yaratıcı içerik deposundan içerik almak ve bunları yerel bir ekranda oynatmak için ek donanımlarla (kameralar ve diğer sensörler gibi) donatılmış reklam içerik oynatıcılarını birleştirir. Platform ayrıca bireylerin platforma kaydolmalarına, bir reklam reklamı girmelerine, yerleri seçmelerine ve bir reklamın ağda olmasını sağlamak için bir kredi kartıyla ödeme yapmasına olanak tanıyacaktır.

Bidooh Ağı

Bidooh, İngiltere’de 1000 dijital billboard ekranını kullanıma sunmayı planlamaktadır. Bu ekranlardan bazıları, Bidooh’un halen görüşme aşamasında olduğu 6 alışveriş merkezinde yer alacaktır. Şirket ayrıca önümüzdeki 18 ay boyunca Çek Cumhuriyeti, Bosna, Polonya ve Slovakya’da Doğu Avrupa’ya 2,000 ekrana sahip olacaktır. Global olarak, Bidooh potansiyel ortaklarla görüşmekte ve yakın gelecekte Bidooh ağının daha da büyümesi beklenmektedir.

Ekran sayısındaki bu hızlı artışın nedeni, herhangi bir ekranın HDMI portuna küçük bir Bidooh Kutusu’nu takarak, artık Bidooh ağının reklam ekranı haline gelebileceğidir. Bu nedenle, Bidooh’un sunduğu büyük avantajları elde etmek için, mevcut dijital billboard ağlarının da katılımıyla, Bidooh ağının gelecekte daha büyük seviyelere geleceğini düşünebiliriz.

Takım

Yol Haritası

ICO ve Token Bilgileri

Bidooh ekosisteminde, platformun kendi tokeni olan DOOH tokeni kullanılacaktır. Bir DOOH tokeni, dijital reklam ekranındaki 10 saniyelik reklam alanını temsil edecektir. Tüm satış token satışı sırasında satılmayan tüm Bidooh Token rezerv havuzuna yeniden tahsis edilecektir

  • Token adı: DOOH
  • Token tipi: Ethereum ERC20
  • Token fiyatı: 2000 Bidooh DOOH Token = 1 ABD doları
  • Ön satış başlangıç tarihi: 1 Ekim 2018
  • Ön satış başlangıç tarihi: 31 Ekim 2018
  • Üretilen toplam token sayısı: 126 milyar
  • En düşük katılım miktarı: 100 ABD doları
  • Soft cap: 5 milyon ABD doları
  • Hard cap: 5 milyon ABD doları
  • Kabul edilen para birimleri: Ethereum, Bitcoin, Litecoin, Bitcoin Cash, Stellar Lumens.
Sonuç

Bidooh’un akıllı reklam platformu, reklamverenlerin gerçek zamanlı olarak reklamı anında oluşturmasına, yayınlamasına ve ödemesine olanak tanımaktadır. Bu projenin milyarlarca dolarlık bir dijital reklam pazarında sağlam bir iş fikrine sahip olduğunu söyleyebiliriz. Yeni geliştirdikleri teknoloji ile sektörde çığır açacağına ve Bidooh’un önümüzdeki yıllar boyunca dijital billboard reklamcılığının ana oyuncularından biri olmaya devam edeceğine benziyor. Sizde bu ICO yatırım fırsatını kaçırmayın. Ayrıca, projeye yatırım yapmadan önce kendi çalışmanızı yapmayı da unutmayın.

Proje hakkında daha detaylı bilgiye aşağıdaki linkleri tıklayarak ulaşabilirsiniz;

✅ Website: https://bidooh.io/

✅ Whitepaper: https://bidooh.io/whitepaper/whitepaper.pdf

✅ Bitcointalk ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5045547

✅ Twitter: https://twitter.com/bidoohuk 

✅ Facebook: https://www.facebook.com/bidoohuk/ 

✅ Telegram: https://t.me/bidoohio 

✅ Reddit: https://www.reddit.com/r/BidoohOfficial

✅ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bidooh-ltd

Author of article:

✅ Bitcointalk Username: truncus

✅ Bitcointalk Profile Link: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=998721


5 yorum

  1. Oktay Fatih dedi ki:

    Bu projenin iyi işler çıkarabileceğini düşünmekteyim. Umarım başarılı olabilirler.

  2. Merve Ece Altıok dedi ki:

    Dostum çok yararlı oldu teşekkürler.

  3. Osman Akbak dedi ki:

    Çok güzel yazı tşkler

  4. Selinti Al dedi ki:

    Yazı gayet net ve açıklayıcı, teşekkürler.

  5. Tutkum Ahmadı dedi ki:

    Sosyal medya sistemlerini yerle bir edebilecek çapta bir proje.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.